Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marlinH schreef:Ik vind het maar niks, dat ''natuurlijk bekappen'' Wat een verhaal zeg, op die website. Gelukkig is het toch nog goed gekomen met dat paard.
runningkawa schreef:Natuurlijk bekappen
Mooi door iemand met een Goede opleiding
Anders mooi eraf blijven.
Wendy schreef:@ravelie: dat is niet het gevaar van natuurlijk bekappen, maar het gevaar van slechte bekappers in het algemeen toch? En toch vreemd eigenlijk dat de gebroeders van nassau meteen alle ins en outs kunnen vertellen. Bij mijn weten hebben ze nooit een cursus bijgewoond maar is al hun kennis over dit onderwerp uit tweede hand.
ulinoco_maud schreef:ik vind natuurlijk bekappen maar onzin hoor...
onze paarden worden geboren met goede hoeven en die groeien hun eigen gangetje moeten af en toe geveilt worden.. dus warom gaan er mensen natuurlijk bekappen, onze paarden hoeven niet op de steppen te lopen en dat soort dingen onze paardjes zijn gemoderniseerd (om het zo maar even te noemen)
warom dan natuurlijk bekappen als ze zo perfeckt zijn, zonder pijn moelijk gedoe etc
ik vind het klingklare onzin en dan krijg je dit soort dingen, en om bij te gaan voeren voor goede hoeven ofzolaat de hoeven gewoon voor wat ze zijn het paard heeft ze niet voor niks zo gekregen, niet omdat mensen ze dan ''natuurlijk'' gaan bekappen dan waren de hoeven wel van nature zo gegroeit....
(mensen dit is mijn menig)
ulinoco_maud schreef:ik vind natuurlijk bekappen maar onzin hoor...
onze paarden worden geboren met goede hoeven en die groeien hun eigen gangetje moeten af en toe geveilt worden.. dus warom gaan er mensen natuurlijk bekappen, onze paarden hoeven niet op de steppen te lopen en dat soort dingen onze paardjes zijn gemoderniseerd (om het zo maar even te noemen)
warom dan natuurlijk bekappen als ze zo perfeckt zijn, zonder pijn moelijk gedoe etc
ik vind het klingklare onzin en dan krijg je dit soort dingen, en om bij te gaan voeren voor goede hoeven ofzolaat de hoeven gewoon voor wat ze zijn het paard heeft ze niet voor niks zo gekregen, niet omdat mensen ze dan ''natuurlijk'' gaan bekappen dan waren de hoeven wel van nature zo gegroeit....
(mensen dit is mijn menig)