Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tita schreef:dat wweet ik maar het is net alsof ze altijd wat vinden om hun eigen potomonee te spekken
linda22 schreef:Loop ook al een tijdje rond met het vermoeden dat mijn paard last van zijn rug heeft, heb vorige week dan ook maar eens een osteopaat gebeld. Ik heb Martine Burgers gebeld, dus ben erg benieuwd al mensen ervaring met haar?
Moet helaas nog even wachten, ze komt in januari. Hoop dat ze mijn paardje kan helpen, zal inderdaad aardig wat kosten maar met het idee rondlopen dat ie (waarschijnlijk) pijn heeft vind ik ook niet fijn. En zo komen we er tenminste achter.
Timbers schreef:Ik heb Timber ook laten behandelen door een osteopaat en ik kan niets anders dan lof geven over Linda ( www.osteopaard.nl ). Ik kon Timber d'r rug niet eens poetsen dan drukte ze haar rug al weer weg en dat is nu helemaal over. Ze is 6 weken geleden voor het eerst behandeld en vorige week zaterdag voor de 2e keer en na de eerste keer behandelen merkte ik dat ze veel losser was en veel voorwaartser! Nu na de 2e keer heeft ze net haar week rust achter de kiezen, deze week gaan we weer opbouwen met longeren maar ik ben er in ieder geval erg tevreden over!
heleenxx schreef:Linda en Fred van deze genoemde site hebben beiden geen osteopathie-diploma. Ze hebben maar 2 van de 3 jaar achter de rug, van de opleiding. Daarin hebben ze vast wel wat geleerd, maar de opleiding is niet voor niets 3 jaar.
Op www.icreo.com vind je alle osteopaten die wel gediplomeerd zijn!
vlooiebaal schreef:wie weet er een goede in de regio Utrecht
Toekie schreef:Ik heb erg goede ervaringen met Steffi van der Laarse. Zij is ook 'gewoon' dierenarts. http://www.steffivanderlaarse.nl/