Zilion schreef:Zou toch bij eric proberen of bij steffi. Ik heb er alleen maar positieve ervaring mee. Klinkt toch alsof er wat scheef zit en met osteopathie kan worden rechtgezt. Ik hoor graag hoe het afloopt
Bedankt, ik ga jullie zeker op de hoogte houden, heb al een stappenplan bedacht.
Ze heeft nu van mijn dierenarts tot maandag pijnstillers/ontstekingsremmers.
Zodra ze daarvanaf is laat ik eerst de smid en de fysio ernaar kijken.
Mocht ze dan weer kreupel worden, ga ik met haar óf naar de Vallei óf naar Kootwijkerbroek voor een second-opinion (ivm dat ze daar ook thermografie doen).
Als daar niks uitkomt ga ik naar een holistisch arts. Doen die trouwens ook accupunctuur?
Als dat allemaal niet helpt ga ik denk ik met haar naar de Lingehoeve om scintigrafie te laten doen.
Verder ga ik met mijn instructrice toch eens kritisch mijn eigen rijden onder de loep nemen en kijken of daar echt wat in veranderd moet worden. Ik wil ook een keer rijden als Annemarie (de fysio) erbij is.
Wat is het toch jammer dat ze niet kunnen praten hè?

. Hij knelt iets aan de rechterkant en de kussens zijn daar ook iets lager. Zodra Patty afgevallen is laat ik er een zadelmaker bijkomen, om het nu aan te passen heeft weinig zin, want dan kan je over een paar weken weer en ik hoef er voorlopig toch nog niet op.
vraag het anders maar eens in de huiskamer bij het antoine de both topic