Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kinke schreef:daar gaan we dan
Vievke, kwam dat gevoelig lopen dan door de manier waarop ze bekapt werd?? Ik bedoel dus...misschien zou ze wel helemaal goed lopen als de bekapping ook goed was??
xx_Vievke schreef:Kinke schreef:daar gaan we dan
Vievke, kwam dat gevoelig lopen dan door de manier waarop ze bekapt werd?? Ik bedoel dus...misschien zou ze wel helemaal goed lopen als de bekapping ook goed was??
zou kunnen..ik had haar namelijk net en weet niet door wie ze van tevoren bekapt is!
Kinke schreef:haha, dat snap ik, maar nu ga ik ff lekker zeuren
Je kunt dus bijvoorbeeld niet zeggen dat je paard niet zonder ijzers kan. Wel dat bij de manier waarop ze bekapt werd ze niet goed liep ...
Kinke schreef:zit ik net in het hoefijzer topic te lezen over iemand die Mnogwat rijdt zonder ijzers en nog nooit is uitgegleden
roxje21 schreef:De paarden waar ik mee rijd hadden/hebben geen ijzers en die waren hardstikke hard. Die brokkelden/versleten ook niet zomaar. Maar ja, niet ieder paard (of eigenlijk, ruiter) is daarmee gezegend
xx_Vievke schreef:misschien..maar dan heb ik wel meer kans op wedstrijden als het nat is dat ze dan uitglijdt..
Ymmik schreef:haha dat geloof ik zeker Kinke, maar ik rijd toch wel 2 tot 3 keer per week buiten zelf, en dan gaan mijn paardje haar hoeven echt slijten en brokkelen, ze draaft dan ook niet helemaal lekker op het harde. Ik heb mijn ijzers dus ook vooral voor het buitenrijden.
Jovarna schreef:Wat een eensgezindheid, 'iedereen' gaat met Buff mee.![]()
Saai topic wordt het zo.![]()
![]()
Bij deze een vraag aan Buff: wat vind jij "prutsen"?
Kinke schreef:zit ik net in het hoefijzer topic te lezen over iemand die Mnogwat rijdt zonder ijzers en nog nooit is uitgegleden