Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Citaat:fijn dat ik nu een hoefsmid heb die op tijd komt
tamarasander schreef:bekappen in het zuiden van het land is over het algemeen goedkoper omdat daar de opleidingen zijn en de meeste hoefsmeden daar zitten.zelf heb ik mijn opleiding in belgie(hasselt) gedaan en daar liggen de prijzen aanzienelijk lager dan hier.zelf reken ik 24€ maar wanneer ik meerdere pony,s/paarden op 1 adres kan doen scheelt het wel in prijs.voorheen was het 45 gulden gemiddeld op zich valt de prijsstijging dan nog wel mee als je nagaat dat de benzine prijs de pan uitrijst en alles is gewoon duurder geworden.Soms moet ik een half uur heen en een half uur terugrijden en dan mijn werk nog dan ben ik dus zo,n 1 1/2 uur bezig voor 24€ en de kosten niet te vergeten dus als je het zo bekijkt is het zo duur nog niet.Gelukkig is dat niet altijd zo want dan kan ik er beter mee stoppen hahaha.Groetjes Esther.

dierenlover schreef:voor de 2 paarden is kappen + beslaan 80 € , dus per paard 40€

Smystique schreef:dierenlover schreef:voor de 2 paarden is kappen + beslaan 80 € , dus per paard 40€
Jeetje dat is helemaal weinig!
Ik krijg voor die 80,- nog niet eens 1 paard beslagen