Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

jody_bobby schreef:,,,,
oliebol mijn oom (DA) denkt misschien dat het hoefkatrol is....kan iemand mijn daar misschien details over vertellen bijvoorbeeld of je daar zelf iets aan de hoeven kunt zien!!!! ik heb gehoort dat datniet overgaat toch???

Blue_Star schreef:Ik zou wel eens overwegen om je paard buiten te zetten,dan krijgt hij tenminste beweging.Maar je moet wel een rustig paard hebben

jody_bobby schreef:we gaan morgen foto's maken
mare mijn oom had nog niet gekeken en toen dachten wij dat het een peesblessure was
Een peesblessure of HKO? misspolly schreef:Blue_Star schreef:Ik zou wel eens overwegen om je paard buiten te zetten,dan krijgt hij tenminste beweging.Maar je moet wel een rustig paard hebben
idd dat kan goeed helpen een paard dat ik ken is er ook zo weer bovenop gekomen!
edit: bij hoefkatrol ligt dit natuurlijk anders. ben benieuwd wat de uitslag is
Een paard met HKO heeft zoveel mogelijk beweging nodig. lotttttttt schreef:Hai,
Een peesblesure is onwaarschijnlijk als er geen vocht in het been zit, de pees niet warm, gevoelig, of dik is. Het zou wel kunnen maar is niet waarschijnlijk.
Dat afentoe kreupel lopen kan te maken hebben met de rug, of inderdaad spieren in de schouder, je weet het niet! Onderzoeken is gewoon heel duur dus mensen die zeggen : laat effe een scan maken... sjah was het maar zo makkelijk....

dorothea schreef:@lotttt: zo begon het bij mij ook, in het begin verzet en wat onregelmatig, en later goed. Uiteindelijk: zware peesblessure (en het been was NIET dik en voelde NIET warm aan). Dat hoeft namelijk niet altijd bij een peesblessure. Dus wees verstandig en laat er een DA naar kijken!
lotttttttt schreef:@ Blue_Star : ik ben het niet met je eens. Precies wat khorizon zegt.
Dat wat jij zegt slaat natuurlijk nergens op.
@ khorizon : ja inderdaad, als het bij mijn pony nog even zo door gaat laat ik haar gewoon goed onderzoeken. Ik heb het geld er wel voor maar ik heb geen miljoen op de bank staan. Ik wil dus goede beslissingen maken over wat ik met mn geld doe.

)