Michelle_Don schreef:
Dit is de foto van het beslag. De foto is gemaakt de dag dat het ijzer er onder is geslagen. Je ziet de nagels uitsteken waar een paard zich ook flink aan kan bezeren. Zeker als ze even raar doen in de wei.
Hij heeft hier een eggbarijzer. Die bieden aan de achterzijde extra steun. alleen dit ijzer is veel te klein. Hij heeft dus geen enkele steun. En daardoor knikt hij door met zn benen.
De hoefsmit bij de dierenkliniek zei dat het te vergelijken is met iemand die bv maat 39 van schoenen heeft. Ze geeft een maar 37 dat past niet waardoor ze je kleineteen moet wegsnijden....dan pas het wel.
Toen mijn nieuwe smit er weer nagels in sloeg, zei hij dat het leek of hij in de boter sloeg. Zo dun is het horn geworden.
Hij heeft nu ook platvoeten zoals je op de foto kunt zien. dat komt omdat de aan de achterkantveel te veel weghaald.
Ik kan er gewoon niet over uit dat iemand dit een dier aan doet en als je er op en nette manier iets van zecht je alleen te horen krijgt. IK HEB TOCH GENOEG KLANTEN.
Mijn pony heeft pijn.....dat kan haar blijkbaar niet schelen!!!
Sorry hoor maar ik ben hier echt heel boos en verdrietig om.
Gr. Michelle
Zow die staat er echt slecht op..
ik zou direct een andere nemen...

hoefsmi
en niet met een 
zo gewoon je paard verzieken

, maar men van nassou kan dan wel de beste smid zijn maar maakt ook fouten
, maar beslaan allemaal op hun eigen manier , BEGRIJP MIJ NIET VERKEERD met jou vrouwelijke hoefsmid want er zijn er inderdaat die je paard kunnen verziekken
, maar pas ook op dat je niet te snel een andere hoefsmid vertrouw op zijn praatjes , ze willen zich allemaal verkopen aan nieuwe klanten veel succes met je nieuwe smid knuffies snaauwtje
echt een domme fout, zoiets moet je weten als hoefsmit.... gelukkig houd jou paard er niets permanents aan over...