Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Maar maak je niet TE veel zorgen je paard is nog maar 4 (teminste dat vermoed ik aangezien het een Vtje is) en loopt absoluut niet kreupel dus denk dat het helemaal goed gaat komen hoor!!
want daarna is de groep wel rustig), en dan krijgt zijn been alle tijd om weer dun te worden. Esther28 schreef:Tendocure is geen middel om te kalmeren, maar bevordering van genezing bij pees en spierletsel.
Javayo schreef:Dat is ook wel weer waar. Peeskappen krijgt hij sowieso om de eerste dag, zelfs als hij helemaal goed was geweest.
Met kalmeringsmiddelen heb ik helemaal geen ervaring, en hij moet ook nog voldoende allert zijn als hij in zo'n groep moet lopen.
Z'n been is van 't weekend duidelijk dunner geworden, en zondag voelde zijn been gewoon en koel aan, net als het 'goede' been. Er zit nog steeds een lichte verdikking, maar wellicht trekt dat nog een beetje weg in de loop van de weken/maanden. Hij is ook nog gewoon dagelijks los geweest, waarbij hij best af en toe gek heeft gedaan, maar dat had geen effect op het been. Dus dat geeft me een beetje rust voor het land.
[jaja ik ben blij!!]