Vanaf woensdag krijgt hij nog maar een half zakje Equipalazone per dag en ik heb nog geen verandering in het lopen gezien. Met andere woorden...hij blijft goed lopen!
Vrijdag zijn we met hem naar de hoefsmid geweest en die heeft hem voor op ijzers gezet. Bij de teen heeft hij de ijzers holler gemaakt, zodat er geen druk op komt. Het leek mij een goede hoefsmid, helaas neemt hij geen nieuwe klanten meer aan op de route, maar we kunnen wel altijd met Victor naar hem toe. Hij heeft ook een telefoonnummer van een andere hoefsmid gegeven die hij ook goed vindt en die wel bij ons thuis komt.
Victor loopt weer te galopperen en te bokken en heeft schijnbaar nergens meer last van. Ook op het harde loopt hij goed. Helaas hebben we wel schapengaas om de bak en de weiden ivm de schapen en is hij daar vanochtend met een ijzer in vast blijven haken. Het is ook echt een ongelukspony...
Gelukkig kreeg ik hem zonder veel kleerscheuren los (moest wel het gaas kapot knippen) en het ijzer zit er nog stevig onder. Hopenlijk gebeurt dit niet al te vaak.Ik heb gisteren wat foto's gemaakt van z'n hoeven met ijzers en ook wat filmpjes van Vick en Mouse in een dulle bui. Foto's erop zetten lukt me nog wel, die zet ik er straks op wanneer ik wat meer tijd heb. De filmpjes erop zetten zal wat lastiger worden....geen idee hoe ik die van m'n camerakaartje af krijg!
Ik probeer gewoon wat, wie weet lukt het me!!

Momenteel gaat het goed, maar hij moet natuurlijk wel een keer van de pijnstillers af en dan maar hopen dat hij goed blijft lopen. Hij zal altijd een zorgenkindje blijven.
Wil je me een beetje op de hoogte houden?
Ik hoop echt dat ie er weer bovenop komt. Ik zal voor je duimen!
dom dom dom, ik weet het, en zal het NOOIT meer doen