Eretria schreef:En als je foto’s maakt, ga niet naar jurgen. Hij maakt slechte kwaliteit prut foto’s waar je geen donder op kan zien door de waas die erover zit. Daarnaast zegt hij heel snel dat je een paard in moet slapen. Heb het zelf gehad met mijn paard. Die zou gigantische kissing spines hebben volgens hem. Elders foto’s laten maken die wel helder waren, en het valt allemaal reuze mee. Hij wou dat ik mijn paard liet inslapen, de andere arts was het er totaal niet mee eens. Sterker nog mijn paard is er nog en ik rij er gewoon mee.
Voor de artrose sta je alleen niet op de juiste stal. Daar kunnen ze zeker niet de hele dag naar buiten. Met een half uurtje naar buiten op een dag heb je mazzel. Want met regenval mag je je prive landjes niet gebruiken (als je die al hebt). En van in een box staan wordt de boel niet soepeler..
Wij hadden anders een paar keer prima (been)foto's hoor, en zijn al bijna 14 jaar bij Jurgen, paardlief (ja...dezelfde) leeft nog steeds
En qua stal: als je wil mag je je privé landje het hele jaar gebruiken.
On topic: ik heb ook altijd begrepen dat een verandering in de stand heel langzaam moet gebeuren, als ie al gecorrigeerd moet/kan worden. Lijkt me ook heel logisch. Ik hoorde pas geleden ook al van iemand dat van haar paard de stand werd veranderd (als uitleg waarom ie kreupel liep, verder had ie niks dus werd gewoon gereden
)