Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dabiscui schreef:Ja dat het niet best is voor de pezen en gewrichten is het enige wat mij tegenhoudt om de widia puntjes er op te zetten...
Jets schreef:Mijn paard staat nu een maand op kunststof duplo beslag ivm artrose en gevoelige hoeven. Volgens mijn hoefsmid hebben Duplo’s hetzelfde wrijvingscoëfficiënt als onbeslagen hoeven. Hij heeft meerdere klanten die hun paard nu op duplos ipv ijzers hebben ivm gladde stalgangen en omdat deze minder abrupt afremmen dan widiapuntjes. Ik heb Alex de Kerf. Wellicht kan hij met je meedenken, hij dacht hier erg fijn mee.
[ [url=m/0jfXVY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Saaams schreef:Jets schreef:Mijn paard staat nu een maand op kunststof duplo beslag ivm artrose en gevoelige hoeven. Volgens mijn hoefsmid hebben Duplo’s hetzelfde wrijvingscoëfficiënt als onbeslagen hoeven. Hij heeft meerdere klanten die hun paard nu op duplos ipv ijzers hebben ivm gladde stalgangen en omdat deze minder abrupt afremmen dan widiapuntjes. Ik heb Alex de Kerf. Wellicht kan hij met je meedenken, hij dacht hier erg fijn mee.
[ [url=m/0jfXVY.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jij zit in mijn regio.
Hoe lang gaat dublo’s mee en wat betaal je er voor? Mag per pb.
Westerntrail schreef:Mijn haflinger heeft hier ook last van laatst ook nog aan mijn hoefsmid voorgelegd.
Die zei, dat ik haar meer aan moet nemen zodat ze haar spieren beter gebruikt, dan is het glijden al veel minder.