Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sizzle schreef:Aha, als je bij SkyBritt inzoomt zie je dat brokkel randje inderdaad ook, maar dan lijkt het niet zo enorm door het daglicht. Misschien heeft het gebrek aan licht in combinatie met de hoek waaruit hij genomen is de foto wat „gedramatiseerd“.
Gloa schreef:Sorry maar ik zie geen missend stuk op de foto. Denk eerder dat het aan de hoek ligt.
@ts zo ziet het bij mijn paard eruit. Zij flared heel erg als de hoeven wat te lang worden en woensdag komt de smid weer. Foto vanaf wat hoger lijkt het ook alsof er een stuk mist.
[ [url=m/F6QCGm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/juHLRq.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/xEZgYU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Utixo schreef:Het ziet er dramatisch uit, maar ik denk dat dat een beetje de foto is.
Voelt het wel normaal TS? Dus niet dat het sponzig zacht is? Ik denk dat het een beetje reactie van de hoef op stress is. Ik zou het in de gaten houden, en even in contact blijven met de smid. Sommige mensen hebben ook een rare structuur op hun nagel.
Ontschoening is het zeker niet, ik zou echter wel de sok afscheren om zo de kroonrand in de gaten te kunnen houden. Dat gedeelte is het belangrijkste.