Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sizzle schreef:Dat paard was er duidelijk eerder slechter aan toe dan nu dus het lijkt me hier niet op zijn plek om met z‘n alle even te doen alsof zulke voeten binnen een paar weken droomvoetjes kunnen zijn. Zoiets kost nou eenmaal tijd.
Mag je niet ergens een stukje erf afzetten?
Voel je niet schuldig, het paard was er slechter aan toe voor dat hij bij jou was.
DreamGuide schreef:Even heel raar, out of te box, ik weet niet hoe mak je paard is en of dit überhaupt zou werken.
Maar ik heb weleens iets gezien met huishoudfolie en ductape om de hoeven heen, om ze droog te houden?
Sizzle schreef:Dat paard was er duidelijk eerder slechter aan toe dan nu dus het lijkt me hier niet op zijn plek om met z‘n alle even te doen alsof zulke voeten binnen een paar weken droomvoetjes kunnen zijn. Zoiets kost nou eenmaal tijd.
Mag je niet ergens een stukje erf afzetten?
Voel je niet schuldig, het paard was er slechter aan toe voor dat hij bij jou was.
MarjanB schreef:[ [url=m/iPvkvC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/3HdSpa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/kuyLxX.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/obWB78.jpg]Afbeelding[/url] ]
judithM schreef:Maar hoe lang wil je d'r binnen laten dan?
Dit weer kan nog wel weken duren.
Mijn pony houdt zijn voeten droog met schoenen. Ik doe daar om de dag droge vilten zooltjes in. Ik heb twee paar om te kunnen wisselen. Nu is het bij mij niet heel blubberig.
Kijk eens bij Hoofwear.com. daar hebben ze bijvoorbeeld de easy soaker. Deze is waterdicht. Al kan je paard maar een paar uurtjes naar buiten...
Ik zou Klaas feuth van Hoofwear gewoon eens een mailtje doen met jouw vraag want van binnen staan worden die voeten niet beter hoor.