Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Clasical schreef:Jord schreef:De paarden waar ik mee rij(reed) hebben altijd ijzers gehad, nog nooit problemen mee gehad. 1 is 22 geworden en er staat er nu nog 1 van 27 met pensioen (inmiddels zonder ijzers). Met de jongere paarden ook geen problemen.
En dan Kun je stellen; is dat “dankzij” of “ondanks” de ijzers
borstnoot schreef:Yesss Clasical na 4 berichten in dit topic is je argument duidelijk.![]()
OT: Ik zou ook op het advies van je dierenarts en goede hoefsmid af gaan, zij hebben er immers voor geleerd! Mocht het uiteindelijk niet bevallen dan kun je altijd nog iets anders kiezen toch?
Clasical schreef:Nogmaals; hoefschoenen is een prima alternatief,
TS zou daar niks kwaad mee doen.
Ik adviseer TS niks, ik spreek mijn mening uit en onderbouw deze.
Onali schreef:Clasical schreef:Nogmaals; hoefschoenen is een prima alternatief,
TS zou daar niks kwaad mee doen.
Ik adviseer TS niks, ik spreek mijn mening uit en onderbouw deze.
Ja en dat weten we inmiddels wel.
Kom op het is TS dr eerste paard.
Laat haar gewoon even wachten op de hoefsmid en dan kan ze zelf een beslissing maken.
Mocht je het niet door hebben, de eerste reacties hier in het topic gaan dus over jouw soort reacties
Clasical schreef:Onali schreef:
Ja en dat weten we inmiddels wel.
Kom op het is TS dr eerste paard.
Laat haar gewoon even wachten op de hoefsmid en dan kan ze zelf een beslissing maken.
Mocht je het niet door hebben, de eerste reacties hier in het topic gaan dus over jouw soort reacties
Dat het TS onzeker maakt dat heeft vast een reden.
Anders had ze wel gewoon het advies opgevolgd.
TS is geen kind meer en ik verwacht dat ze ook bovengemiddeld slim is
HorseTimeXL schreef:Ja ik vind het heel spannend en wil het aller beste voor hem. Doordat ik op internet had gelezen dat het nadelen had begon ik te twijfelen omdat ik gewoon wil dat hij zorgeloos door het leven kan zonder te veel gedoe. Hij is niet he gewend maar heel braaf. Als het zonder kan zou ik dat graag willen maar daar weet ik te weinig van. Heel erg bedankt voor jullie reacties. Ik vind het voor mij gevoel prettig zelf ook goed onderzoek gedaan te hebben en ervaringen hebben gevraagd ook al realiseer ik mij goed dat dit ook verwarrend voor mij is. Konden paarden maar praten haha