pony in quarantainestal; verveling en opgefokt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Koekie73

Re: pony in quarantainestal; verveling en opgefokt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-19 20:03

Oh die recuptex heb ik ook voor hem, dat ik daar niet aan heb gedacht @babootje!! Die krijgt hij meteen op morgen.
Overigens gedraagt hij zich in de stal heel rustig. Als hij ziet dat wij er aan komen wordt hij ineens Hyperpony.

@gamblerscup wees niet bang, het betekent niet dat ik niet doe wat het beste is voor de pony.

Lindsey_99

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-19 20:34

bigone schreef:
Hoofdstel in met wandelen en longeertouw door de bitriemen. Heb je net iets meer in de melk te brokkelen, desnoods eerst tien minuten in de longeercirkel.

Vind ik niet eerlijk tov de pony in deze situatie. Met een kaptoom is het veel makkelijker ze bij je te houden, zonder 'getrek in de bek'.

Wat trouwens ook erg leuk is, is gaan clickeren met de pony. Leidt onderweg af en hij leert spelenderwijs ook nog van alles.

Koekie73

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-19 15:03

Opgelost! Tot mijn grootste verrassing stond de pony buiten op een apart stukje. Hij mag daar de komende weken een paar uur per dag op. Gelukkiger konden ze mij niet maken1

Babootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-19 16:04

Dat is fijn zeg!

Chabby2

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-19 10:47

Koekie73 schreef:
Opgelost! Tot mijn grootste verrassing stond de pony buiten op een apart stukje. Hij mag daar de komende weken een paar uur per dag op. Gelukkiger konden ze mij niet maken1

Nou, wat fijn. Eind goed, al goed.