Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Ibbel schreef:Paard loopt zo?
[ [url=m/I6xjVK.jpg]Afbeelding[/url] ]
Doet de mijne ook, niets mis meer. Soort van triomf-loopje, kijk mij eens geweldig zijn, en meestal wordt er tegelijkertijd geflehmd
Swanzie schreef:Beste ts; ik vind het niet zo gepast dat je achter de rug om van de eigenaren hierover een topic aanmaakt.
Ik zou het ook niet prettig vinden als ik zou intdekken dat mijn pensionhouder achter mijn rug om een topic over mijn paard aangemaakt zou hebben.
Bespreek het gewoon rechtstreeks met je klanten.
Nicky1963 schreef:Romeo2007 schreef:Misschien advocaat van de duivel: maar het is niet jouw paard, dus niet mee bemoeien. Als iedereen iets van mijn moest vinden en veearts zou spelen zou ik het zeker niet op prijs stellen.
Ik mag er vanuit gaan dat iemand die een jong paard koopt voldoende kennis en kunde heeft om zelf iets op te merken.
Het is zeker goed bedoelt maar spaar jezelf een hoop kritiek. Ik zal nu vast ook wel wat over me heen krijgen maar jou diagnose van ‘als ik het paard zie heb ik het idee dat er iets niet goed zit’ is ook niet ijzersterk als geen veearts zijnde
In een ideale wereld, ja. Was het maar zo.
Vorig jaar kwamen deze mensen met hun pony hier op stal en dit dier was zeer ernstig ziek en zwaar ondervoed, terwijl zij niks door hadden. COPD en diverse maagzweren en uitgemergeld door de pijn en te weinig ruwvoer. Dusseh, ik ga me er wel degelijk mee bemoeien als blijkt dat zo'n dier hulp nodig heeft en het niet zou krijgen omdat de eigenaren het gewoon niet weten. Ze zijn me tot op de dag van vandaag dankbaar dat ik me ermee bemoeid heb toen.
Nicky1963 schreef:Jullie hebben gelijk.
En het was met de beste bedoelingen, voor het welzijn van de paarden.
Blij voor jullie dat jullie het beter zouden doen. Mijn klanten zijn blij dat ik wel de ervaring had die zij niet hadden.
janderegelaa schreef:Nicky1963 schreef:Jullie hebben gelijk.
En het was met de beste bedoelingen, voor het welzijn van de paarden.
Blij voor jullie dat jullie het beter zouden doen. Mijn klanten zijn blij dat ik wel de ervaring had die zij niet hadden.
De ervaring die jij ook niet hebt anders kom je het niet vragen op Bokt. Waar je 80 verschillende meningen krijgt. Dus je hebt er niets aan. Als er iets is met een paard en de eigenaren doen er niets aan dan kun je als pensioneigenaar de dierenarts nog bellen. Maar nu wil het geval dat het paard nagekeken is door een fysio en die vindt er niets aan. Dan is jouw probleem toch opgelost!