Misschien is de optie van die Hoefschoenen die xyzutu2 hierboven noemt wel een optie?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hoofvision schreef:dan zeker de hoef beschermen tegen harde ondergrond zolang de zool flinterdun is ander heb je zweer na zweer na zweer. dus als dat betekend niet meer op een hard grassland maar in een paddock dan moet dat.
xAnthea schreef:Hoefsmeden zijn/waren idd een ramp hier. Ik heb er al ontzettend veel gehad en een paar jaar geleden stond hij vooraan met ijzers met een dubbele lip en ook nog eens veel te klein omdat de hoefsmid vond dat hij die er te snel aftrapte. Maar ja, ik had er 0,0 verstand van en je zou wel denken dat ze er iets van kennen. Vandaar ook die ondergeschoven hielen, of dat was toch wat Van Nassau zei.
Hij staat alleen vooraan op beslag. Bij Van Nassau betaalde ik 113 euro voor dezelfde ijzers. Hier ben ik 3x geweest, maar omdat mijn paard zo moeilijk op die trailer gaat, was het bijna een daguitstap om eventjes ijzers erop te laten zetten... Vandaar iemand in de buurt gezocht die aan huis komt en nu betaal ik voor dezelfde ijzers 90 euro.