Ja, ik zou zelf ook het liefste spuiten ipv van oraal toedienen. Injecties heeft ze niets van. Hoef ik haar ook niet dagelijks te voeren en kan ze verder af met mineralensteen en wat vitamines.
Das waar, moet je alleen informeren op de betere paardenklinieken......want niet iedere standaard dierenarts, kan dit of heeft er ervaring mee.
Ik woonde dicht bij een goede kliniek, dus reed daar met paard in trailer in 15 min heen, ze kenden paard, dus in trailer, halsader spuiten en weer terug, want ze spuiten t, trekken bloed in spuit, en dan heel langzaam in bloed spuiten, omdat je anders problemen kan krijgen.....hart ed.
Ja, ik ben voor onderzoek naar haar longen en allergie redelijk wat in Bodegraven geweest, wellicht doen ze het daar of kunnen ze mijn schoonvader goed instrueren. Eerst maar eens overleggen hoe en wat.
Nouvel
Geplaatst: 23-04-16 12:04
bij mijn eerste dierenarts liet ik het elke half jaar spuiten door de dierenarts, bij mijn huidige dierenarts heb ik toen een kuur gedaan van een aantal injecties met een aantal weken er tussen en die spoot ik gewoon zelf.