knobbeltje op de hoef....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-15 13:41

hielkebro schreef:
misschien dat de pony luizen had en jeuk heeft en jij krabte dat ie gaat flemen ?

mijn shet heeft op het moment ook luizen (er is een topic van mij gaande over 'de behandeling').
maar mijn pony vind het heerlijk als ik haar even kriebel want ze heeft dus jeuk.

Dat lijkt mij ook een veel logischere verklaring.

sascha_tttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 13:51

hielkebro schreef:
misschien dat de pony luizen had en jeuk heeft en jij krabte dat ie gaat flemen ?

mijn shet heeft op het moment ook luizen (er is een topic van mij gaande over 'de behandeling').
maar mijn pony vind het heerlijk als ik haar even kriebel want ze heeft dus jeuk.

Jaa dat zou erg goed kunnen! De pony had ook wat scheurplekken. Ik heb nog gekeken in de manen maar zag geen luisjes.. mijn pony schuurde vroeger ook veel mar de DA zij toen dat dat was omdat hij zo'n dikke manenbos has. En hij had ook een dikke manenbos dus tja, ik dacht dat zou waarschijnlijk ook bij deze pony het geval zijn en als de DA kwam dan zou je het natuurlijk zeker weten.

sascha_tttt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-15 14:00

Kirsha schreef:
Het is goed dat je wil bijleren en om advies vraagt, maar het lijkt me niet de bedoeling dat je bij mensen gaat controleren hoe ze hun paard verzorgen. Als er iets gebeurt is de eigenaar verantwoordelijk terwijl die geen idee heeft. Als je denkt dat er iets niet in de haak is kun je beter een volwassene inschakelen.

Edit: lees nu dat je de pony zadelmak gaat maken. In je OP stond het meer alsof je zomaar bij een willekeurige pony ging kijken, excuses :)

Dank je! Sorry dat het niet duidelijk was :j