Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSlvna schreef:Zou het ook helpen tegen littekenweefsel? Nee hè, ik zal wel weer pech hebben. Ik ga me denk ik wel een tube aankopen voor als ik een wond krijg, om de littekens voor te zijn.
Ziet er goed uit, die hoef, paard van mijn vriendin heeft ook rotstraal, heb haar gelijk geappt!
eilleen333 schreef:Ik wil jullie wel waarschuwen.
Ik zeg niet dat het product niet werkt. Maar blijf alert en subjectief als je een paard hebt met een voet probleem. Het kan goed zijn dat dit product in deze casus een wonder heeft verricht, maar in de volgende casus desastreuze gevolgen heeft.
Blijf dus altijd kritisch!!! en neem niet klakkeloos adviezen van bokt over. Ik zeg niet dat TS het fout heeft, en dit product is blijkbaar zeker het proberen waard. Maar pin je hier niet op vast. Ik weet niet of er meer over bekend is (qua resultaten), maar het kan goed zijn dat dit toeval is, en dat het product helemaal niet zo goed werkt bij rotstraal. Het zou mooi zijn als daar meer onderzoek naar gedaan wordt om dit te bevestigen of te ontkrachten.
Bedankt in elk geval voor het delen van je verhaal!
samoth schreef:Ik vind niet dat je paard een rotstraal heeft, hij heeft gewoon enorm grote straal waardoor het gaat vervellen en daaronder zit een nieuwe straal. Zie ik heel vaak bij mijn werk en dat gebeurd ook zonder aloë vera.....