Aloë Vera bij rotstraal... Ongelooflijk!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

DonDon

Re: Aloë Vera bij rotstraal... Ongelooflijk!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:37

Waauw super dat het werkt. Aloë vera helpt voor heel veel, ook bij mensen.
Ik moet dat echt onthouden.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:41

Doe mij ook eens de link naar de webshop die dat spul verkoopt? Heb het nu niet nodig, maar je weet maar nooit.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 23:47

Wat een resultaat!

Waarvoor gebruiken jullie het bij jezelf als ik vragen mag? En ook wel benieuwd naar de webshop :)

Puchje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 00:02

Air, veel mensen kennen het dat je het kunt smeren, maar maar weinig dat je het ook kunt drinken.
Ik ben begonnen met de Forever drank nadat ik mijn man en paard op zag knappen. Mijn man had al vijf jaar PDS (Prikkelbaar Darm Syndroom). Na drie maanden drinken en tot op de dag van vandaag heeft hij geen buikpijn meer (uitzonderingsdagen daargelaten na een avondje doorzakken of scherp eten).

Toen ben ik zelf, sceptisch als ik was, ook gaan drinken.
Ik had al vanaf mijn vijftiende eczeem, heb nachten gehad dat ik me in slaap heb gekrabt, janken... echt verschrikkelijk. Nou, begonnen met aloë drinken, merkte niets :+
Na twee maanden echter werd de jeuk erger :( ... Wilde bijna stoppen, maar heb op aanraden van allerlei mensen om me heen doorgezet en twee weken later had ik geen jeuk meer. Tot op de dag van vandaag.

Moet er wel bij zeggen dat zowel mijn man als ik nog dagelijks drinken.

Verder nog wat kleine bijzonderheden. Lip van mijn paard was gescheurd (hengst met kuren), snee van 1.5 cm, was volledig weg na een week.
Verbrande huid, zeer snel hersteld.
Brandnetels, muggenbulten, ontzettend snel jeukvrij.

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 00:03

Wauw wat goed zeg, wat een verschil! Ik zou ook wel graag weten waar je het gekocht hebt!

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 00:11

Zou het ook helpen tegen littekenweefsel? Nee hè, ik zal wel weer pech hebben. Ik ga me denk ik wel een tube aankopen voor als ik een wond krijg, om de littekens voor te zijn.

Ziet er goed uit, die hoef, paard van mijn vriendin heeft ook rotstraal, heb haar gelijk geappt! :)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 07:33

Wow, wat een reacties!! Super gaaf!
Ik geloof dat ik ondertussen op alle pb's gereageerd heb en ook hier in het topic de mensen een pb heb gestuurd die de link wilden...

wortelsussie; thanks voor de tip :) ik maak de straal inderdaad schoon met een borsteltje, maar zeker in het begin toen die losse 'flappen' er nog overheen zaten moest ik met de krabber ertussen om alle troep er tussenuit te halen. Smeer dit inderdaad op de (schoongeborstelde) droge hoef/straal :)

Ik smeer het er overigens 1 keer per dag op!

Strikkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 07:37

Wauw, wat een resultaat. Ik kan snappen dat je daar heel erg blij mee bent.

Hevonen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 08:58

Vind het resultaat ongelooflijk!
Het is zo jammer dat de wereld van natuurgeneesmiddelen vaak zo 'onzin-kletserig, ondeskundig en zweverig' is (en dan heb ik het vooral over de verkopers en informatie), want er zijn echt uitstekende kruidenmiddelen (zoals Aloê vera). Ik denk dat veel meer mensen dergelijke middelen zouden willen gebruiken en proberen als ze gedegen adviezen kregen en/of resultaten, zoaas de jouwe zouden zien.

doebidon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:21

Ilsiie ik wil ook wel weten waar je dat besteld! wat een geweldig resultaat zeg!! Wat is het toch een wonderspul die Aloe vera!!

Jaleesaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:28

ik zou ook graag een linkje willen hebben *\o/*

eilleen333

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:29

Ik wil jullie wel waarschuwen.

Ik zeg niet dat het product niet werkt. Maar blijf alert en subjectief als je een paard hebt met een voet probleem. Het kan goed zijn dat dit product in deze casus een wonder heeft verricht, maar in de volgende casus desastreuze gevolgen heeft.
Blijf dus altijd kritisch!!! en neem niet klakkeloos adviezen van bokt over. Ik zeg niet dat TS het fout heeft, en dit product is blijkbaar zeker het proberen waard. Maar pin je hier niet op vast. Ik weet niet of er meer over bekend is (qua resultaten), maar het kan goed zijn dat dit toeval is, en dat het product helemaal niet zo goed werkt bij rotstraal. Het zou mooi zijn als daar meer onderzoek naar gedaan wordt om dit te bevestigen of te ontkrachten.

Bedankt in elk geval voor het delen van je verhaal!

Anouk_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:32

Wat een verschil! Ik zou ook graag een linkje krijgen naar de webshop..
Puchje wat jij drinkt is forever drank? Waar is dat verkrijgbaar?

Heukeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:33

Ze hebben pas geleden een promotie bij ons op stal gedaan met deze producten. Ik heb toen met mijn wedstrijd ook een pakket gewonnen, met idd de Gellly, propolis creme en nog iets. Maar ik heb er ook wel goede resultaten van gezien om me heen

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:36

Het is een erg fijn product.
Bij onze ruin smeer ik het op een erg oud litteken op het achterbeen.
Dit litteken was erg strak en hard, de huid was volledig wit.
Ik ben begonnen met smeren en nu is de huid weer mooi roze en het litteken staat niet meer strak en voelt ook niet meer hard aan.

meggiemeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:38

xSlvna schreef:
Zou het ook helpen tegen littekenweefsel? Nee hè, ik zal wel weer pech hebben. Ik ga me denk ik wel een tube aankopen voor als ik een wond krijg, om de littekens voor te zijn.

Ziet er goed uit, die hoef, paard van mijn vriendin heeft ook rotstraal, heb haar gelijk geappt! :)

Bij mijn paard helpt het wel, het litteken is al meer dan 10 jaar oud en het werkt wel voor hem!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 09:38

eilleen333 schreef:
Ik wil jullie wel waarschuwen.

Ik zeg niet dat het product niet werkt. Maar blijf alert en subjectief als je een paard hebt met een voet probleem. Het kan goed zijn dat dit product in deze casus een wonder heeft verricht, maar in de volgende casus desastreuze gevolgen heeft.
Blijf dus altijd kritisch!!! en neem niet klakkeloos adviezen van bokt over. Ik zeg niet dat TS het fout heeft, en dit product is blijkbaar zeker het proberen waard. Maar pin je hier niet op vast. Ik weet niet of er meer over bekend is (qua resultaten), maar het kan goed zijn dat dit toeval is, en dat het product helemaal niet zo goed werkt bij rotstraal. Het zou mooi zijn als daar meer onderzoek naar gedaan wordt om dit te bevestigen of te ontkrachten.

Bedankt in elk geval voor het delen van je verhaal!

Absoluut waar!

Ik heb ook al een mod een pm gestuurd vanmorgen met een aanvullend stukje voor in de OP. Ik krijg heel veel vragen, zowel hier als via pb. Ik geef daarin extra verheldering en zeg ook dat je niet klakkeloos alles overal op moet smeren, dus ik geef je absoluut gelijk hoor! Thanks voor je aanvulling :)

Als meer mensen dit product willen proberen bij rotstraal of rotstraal achtige klachten, dan is het zeker de moeite waard om die ervaringen te delen!

*edit: er zijn overigens héél veel onderzoeken gedaan naar de werking van Aloë Vera, er is ook een dierenarts die daar een boek over heeft geschreven :) Maar in deze specifieke casus kan ik me zeker goed voorstellen dat meer ervaringen fijn zouden zijn!
Laatst bijgewerkt door Ilsiie op 20-06-13 10:23, in het totaal 1 keer bewerkt

samoth

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 09:39

Ik vind niet dat je paard een rotstraal heeft, hij heeft gewoon enorm grote straal waardoor het gaat vervellen en daaronder zit een nieuwe straal. Zie ik heel vaak bij mijn werk en dat gebeurd ook zonder aloë vera.....

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-13 09:44

samoth schreef:
Ik vind niet dat je paard een rotstraal heeft, hij heeft gewoon enorm grote straal waardoor het gaat vervellen en daaronder zit een nieuwe straal. Zie ik heel vaak bij mijn werk en dat gebeurd ook zonder aloë vera.....

Dat heb ik zelf ook geschreven in mijn verhaal; alle symptomen leken op de rotstraal enkel de daadwerkelijke infectie (en dus stank) ontbrak nog. Daar heb ik niet op willen wachten, want waarom zou ik als ik eerder iets kon doen? Maar los daarvan; de straal was dusdanig slecht en ik geloof nooit dat die binnen 4 weken zo mooi terug was gegroeid als nu gebeurd is.
Ik vond het helderder om de titel zo te formuleren.

beert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:24

Wow wat een verschil! Wel ben ik benieuwd hoe en of andere mensen ook ervaringen hebben met de hoeven van het paard?

Ababe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:52

Zou ik ook een linkje mogen :)? Ben nog steeds verbaast!

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:55

Laatst bijgewerkt door catzkillz op 20-06-13 10:59, in het totaal 1 keer bewerkt

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 10:57

Ik wil ook wel een linkje :)
Het kan dus ook voor (oud) litteken weefstel?

Vala

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:00

Ik zou de link ook wel graag willen.

Needje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-13 11:01