Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
tylando schreef:mijn pony is ook altijd gevoelig na bekappen..nu laat ik zijn hoeven gewoon wat langer en hoefsmid eerder komen en steeds een klein beetje eraf halen! ik voer ook al geruime tijd biotine en ik moet zeggen dat het bij mijn pony wel goed doet! volgens kliniek laarakker was het prima om hem dat te geven! het is maar een klein beetje poeder per dag en dan valt het suikergehalte echt wel mee hoor! verder krijgt hij glucosamine en magnesium omdat hij overflexibel is . elke 3 maanden fysio erbij!
Arabesk schreef:tylando schreef:mijn pony is ook altijd gevoelig na bekappen..nu laat ik zijn hoeven gewoon wat langer en hoefsmid eerder komen en steeds een klein beetje eraf halen! ik voer ook al geruime tijd biotine en ik moet zeggen dat het bij mijn pony wel goed doet! volgens kliniek laarakker was het prima om hem dat te geven! het is maar een klein beetje poeder per dag en dan valt het suikergehalte echt wel mee hoor! verder krijgt hij glucosamine en magnesium omdat hij overflexibel is . elke 3 maanden fysio erbij!
Laarakker is een oplichter. Ja zo hard durf ik het te zeggen. Hij zei tegen een collega-veearts 'ik verkoop het verhaal dat de mensen willen horen' en hij laat zich waarschijnlijk nog lekker spekken door bedrijven die allerlei zalfjes en poedertjes verkopen. Een werkelijk goede veearts vertelt je dat huisvesting en voeding anders moeten; meer buiten en minder rotzooi, veel meer ruwvoer etc.
Laarakker is in de alternatieve hoek gaan zitten omdat hij daar geld kon verdienen, bákken met geld.