Ik ben ook blij dat ik nu niet hoef te teren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
HolyPope schreef:Niet teren op een aangetaste straal. Eventueel met een goeie geneeskrachtige teer dat kan dan weer wel.
Ben je het al lang aan het gebruiken? Hoe veel zit er in? Het is niet duur in elk geval
Ympi schreef:http://www.fouganza.com/FR/entretien-de ... -52649557/
Hier vind je de samenstelling in het Frans ik denk koper-, zinksulfaat en water... Is dit goed?!
is zou ik dat graag zien, daar is het topic ook voor
Net zoals andere manieren om rotstraal aan te pakken, zoals van die citroen, ik vind het geniaal bedacht!
In de zomer zijn de stralen gewoon compleet:
Is alleen het stalafhankelijke verhaal niet ook seizoensgebonden? Als in dat paarden die op stal staan daar in de winter meer uren staan dan in de zomer?
Ik kan al wel verschil voelen, het voelt iets harder, steviger, aan.
De wei is trouwens íéts minder blubberig, zou leuk zijn als het een paar weken niet regent enzo. Ik moet zeggen dat erosie-door-nattigheid toch wel het grootste probleem is. De hoeven ruiken niet eens. Ja, naar hoef. Maar niet naar rottend weefsel. Als ik 't schoonveeg zie ik ook geen drab maar goed, zo lang het er zo uitziet kan er natuurlijk makkelijk rotzooi in komen. 

Als ze zo onder elkaar staan zie je goed hoe snel zo'n hoef verandert he, hij is ook al schever. Vijlen doe ik niet, steunsels was me inderdaad opgevallen. Eens kijken of we daar volgende week wat aan kunnen doen. Hij staat inderdaad veel op glad beton, en er zijn stukken verhard met grindtegels. Heb vandaag fotos daarvan gemaakt, die zal ik straks uploaden en posten.
Wat zit er precies in?