Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Melanie5 schreef:@Puchje: kan je mij wat prijzen pb-en?
@Tendance: er is niets te zien op de foto. Nou is een röntgen ook niet 100% duidelijk.
@_chico_: ik ben geen fan van uitverdoven. We weten bijna 100% zeker dat het een spier trauma is.
@linda_arnold: heb jij meer info over die acupuncturist?
Wbt de droogzetters: daar zit ook anti biotica in en dat is nou juist wat ik wil gaan afbouwen. Er is al zoveel troep in dat kleine lijfje gegaan. Ik kan ze zo krijgen, zit zelf vaak zat tussen de koeien, maar ik wil niet teveel chemische troep gebruiken.
Melanie5 schreef:Vanmorgen ging ik voeren en veulen buiten zetten. En of het nou de traumeel is of iets anders, hij is ineens weer soepeler. Zijn linkerbeen kan weer buigen en hij kan weer tempo maken, zij het nog wel op 3 benen. Maar het lijkt een stuk beter dan gisteren.
Nu afwachten wat de punctie voor resultaat geeft.
Melanie5 schreef:Vanmorgen ging ik voeren en veulen buiten zetten. En of het nou de traumeel is of iets anders, hij is ineens weer soepeler. Zijn linkerbeen kan weer buigen en hij kan weer tempo maken, zij het nog wel op 3 benen. Maar het lijkt een stuk beter dan gisteren.
Nu afwachten wat de punctie voor resultaat geeft.
Melanie5 schreef:@jesito: zwem therapie klinkt goed, heb er wel over gedacht, maar het is enorm duur. Zeker omdat ik veulen en moeder erheen moet brengen.
Ik wacht eerst de punctie even af vandaag.
@wildgirl, dat is ook deels zo, dat hij bang is. Hij weet ook dat als hij niet loopt, ik hem optil en draag (gaat nog net met dat gewicht). Vanmorgen leek links wel weer helemaal soepel te zijn, maar we houden dat been ook in de gaten.
Melanie5 schreef:@wildgirl, dat is ook deels zo, dat hij bang is. Hij weet ook dat als hij niet loopt, ik hem optil en draag (gaat nog net met dat gewicht). Vanmorgen leek links wel weer helemaal soepel te zijn, maar we houden dat been ook in de gaten.