Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

NeverGiveUp schreef:Inderdaad... Maar wat is het beste, is nog best lastig. Ik zal mijn hoefsmit eens vragen. (Echt zo'n oude in het vak, dus die zal wel niks goeds te zeggen hebben over dat natuurlijke gedoe)
Ik las het op paardnatuurlijk en ik vind die site altijd heel goed en duidelijk met goede voorbeelden. vandaar dat ik het zo 'makkelijk' geloof.
Edit: Cassidy: Tsja dan heb ik pech hihi. Ik denk gewoon niet dat het nodig is.. Denk jij van wel?
NeverGiveUp schreef:Gewoon een goede hoefsmit dus.
Uit verhalen hoor ik dat hij goed is, maar ik zou het zelf niet echt weten. Wel een beetje natuurlijk maar niet in detail.
zijn geen gewone hoefsmeden hoor deze mannen zijn ook geridderd en hebben een eigen soort groep waar ze probleem gevallen bespreken ze geven lezingen overal.. Ze hebben ook een flinke medische wetenschap en werken samen met de klinieken Esther28 schreef:Cassidy schreef:Ik vraag me af hoe lang je een paard pijn wilt laten lijden omdat anderen roepen dat ELK paard natuurlijk bekapt kan worden?
Precies, paard staat niet voor niets op ijzers...je geeft aan dat het al gevoelig loopt, waarom zou je m van ijzers afhalen?