Wat doen met "verwaarloost" paard en hoeven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Alarm_wlkp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-11 23:39

paardenfreak schreef:
wat zijn de voorwaarden van de stal?

ik ken een paard wat 2 jaar lang rond liep.. voordat de eigenaar opeens langskam betaalde en het paard meekreeg.

een andere is via google weer gevonden na 4 keer verhuisd te zijn. zijn telefoonnummer stond bij een advertentie voor een soort paardenrassen die hij verkocht.

Normaal gezien, als het bedrag na 3 maanden niet betaald is word het paard in beslag genomen en krijgt de eigenaar 1 maand de tijd om het te betalen...
Maar staleigenaar is veel te goed voor de paarden... Eigenares is al een paar x gekomen en stak dan 50 of 100 euro in de brievenbus maar dat was het ...
Het bedrag is al opgelopen tot zo'n 1500 en euro en denk niet dat de eigenares het kan betalen. Lees: ook nog andere paarden thuis en 1 op kliniek.
Ik ken de rechten van staleigenaar en eigenares van het paard niet maar dat gaan we nu allemaal uitzoeken ;)

shalinitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-11 17:48

Ik vind het ogelooflijk wat je voor een paard doet wat niet van jou is ;). Ik zou ook eerst op een vriendelijke manier proberen. Als dat niet helpt :Y) erachter met de hooivork.