Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cYn schreef:mijn paardje staat haar hele leventje al blootvoets, en dat blijft ook zoIk zou zeggen gewoon proberen, een paard is immers zonder ijzers geboren en heeft deze in zekere mate ook niet echt nodig.. Je hoefsmid kan inderdaad het beste bepalen of ze goede hoeven heeft om zonder ijzers te lopen.
succes ermee
mirgino schreef:cYn schreef:mijn paardje staat haar hele leventje al blootvoets, en dat blijft ook zoIk zou zeggen gewoon proberen, een paard is immers zonder ijzers geboren en heeft deze in zekere mate ook niet echt nodig.. Je hoefsmid kan inderdaad het beste bepalen of ze goede hoeven heeft om zonder ijzers te lopen.
succes ermee
dit slaat nergens op, ik ben ook zonder schoenen/kleren geboren maar kan ook echt niet zonder lopen hoor.
vinurr schreef:Ik kan doen wat ik wil, rij ongeveer iedere dag. Paard staat op blote voeten, en wanneer ik naar buiten wil kan dat prima. Hij heeft volgens de hoefsmid wel hele sterke hoeven..
denice schreef:Ik ga ze eraf laten halen en het een tijd proberen, al ben ik echt bang voor een rit van 10 km over asvalt. Dat zit er de komende maanden dan misschien niet in, maar gelukkig ga ik over twee weken voor mijn E rijbewijs afrijden, zodat ik als ik buiten wil rijden en het niet kan, hem in kan laden en lekker naar het strand kan
denice schreef:Zijn er ook geen voedinssuplementen die ik hem kan geven speciaal voor zijn hoeven, als ik ze eraf haal?
mirgino schreef:cYn schreef:mijn paardje staat haar hele leventje al blootvoets, en dat blijft ook zoIk zou zeggen gewoon proberen, een paard is immers zonder ijzers geboren en heeft deze in zekere mate ook niet echt nodig.. Je hoefsmid kan inderdaad het beste bepalen of ze goede hoeven heeft om zonder ijzers te lopen.
succes ermee
dit slaat nergens op, ik ben ook zonder schoenen/kleren geboren maar kan ook echt niet zonder lopen hoor.
denice schreef:Nu krijg ik wel de volgende vraag in mijn hoofd; waarom hebben zoveel ruiters dan ijzers onder hun paarden als ze weinig buiten rijden? Ieder paard zou dan toch in principe zonder kunnen?