Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Tuampla schreef:Ik laat altijd de waterbak waar ze drinken overlopen.
Zo onstaan er een natte plek bij de waterbak.
Dus elke keer als de paarden gaan drinken komen ze automatisch in een natte plek te staan.
doei schreef:Wat leuk!
Helemaal goed![]()
Hoe reageerde je paardje erop?
Weet je waar je wel aan kan denken?
Je hebt van die vierkante teiltjes water, die zijn ook niet zo hoog als een emmer en het oppervlakte waar de hoef in komt te staan is groter.
Ik vind dat zelf iets veiliger...
cupcake_x schreef:Kinke schreef:wat bedoel je met: dat de hoeven van binnen zo droog zijn?
Ja vanbinnen heel erg, maar vanbuiten ook wel.. maar niet zo fel..
Vanbinnen brokkelen ze af bijna zeg maar en is het echt niet vochtig..
Roselie schreef:Ik ben opzoek naar de ultieme tip dus kom maar op, vraag het even na hoe het precies heet!
Trennie schreef:Ik heb trouwens gister de blijkbaar meest ultieme tip gekregen van een expert, maar ben dus de naam van het betreffende spul kwijt.![]()
Maar dit is de tip:
Elke dag de hoeven nat maken en daarna insmeren met een product van Nivea.
Ik meen een handcreme en het heet zoiets als Nivea aqua regulatie? Of iets wat er op lijkt...
Volgens deze expert is dit DE oplossing en ben je binnen no-time van de droge hoeven af.
En het is nog goedkoop ook, want die pot Nivea schijnt maar een euro of 3 te kosten.
Edit: mijn paard heeft erg goede hoeven, dus kan het niet testen.
Maar vind het wel leuk om te horen of er resultaat is als iemand 1 van de dingen in dit topic geprobeert heeft.
Dus laat ff weten.!