Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Equimotion schreef:Ik vind de PvdD niet zo spannend, die blijft nl ook voornamelijk hangen in "ik vind".
Ik ben wel voorstander van het opheffen van een aantal vrije beroepen en verbeteren van de kwaliteit van opleidingen. Maar daar hangt voor de consument een prijskaartje aan, en ik denk dat dat voor een bepaalde doelgroep wel mee weegt in de keuzes die ze op dit moment maken.
FaberSmid schreef:De natuurlijke bekappers hadden hun conclusie getrokken, dat hoefsmeden hun klanten expres dom houden door ze informatie te achterhouden en geen uitleg te geven. Daarop heb ik beschreven dat hoefsmeden dat niet doen, dat ze zelfs gratis gebruikt gereedschap geven of nieuw gereedschap inkoopprijs en de klanten leren de hoeven tussendoor zelf te onderhouden. Dat is me absoluut niet in dank afgenomen, omdat ze natuurlijk zelf voor kosten natuurlijk bekappen, cursussen geven en gereedschap verkopen met winst belang.
Het is niet dat ik tegen ben wat ik beschreven heb, maar dat ik tegen de magie die er van gemaakt wordt om geld te verdienen op welke wijze dan ook. Natuurlijk heeft ieder zijn beroep en werk, maar sommige dingen gaan mij toch echt te ver.
Kinke schreef:Ik stel vragen nav berichten die U post...erg gemakkelijk om dan geen antwoord te geven en mij te beschuldigen van relschoppen. Dus ik vraag het nog maar eens...welke nb-ers???
Sta ik trouwens bekend als relschopper??
FaberSmid schreef:in de visuele cirkel van de "piramiden sekte" natuurlijk bekappen?
?
Citaat:Laten we het brood bakken als voorbeeld nemen. Voor het brood bakken betaal je een bakker. Om het te leren moet je deel nemen aan een of meer cursussen. Daar zijn de verdienste aan het meel, de gist, de rozijnen, en het gereedschap. Na de cursus heb je nog begeleiding, gereedschap en ingredienten nodig. Als de tijd komt dat je zelf brood bakken mag, breng je weer de klanten in de visuele cirkel van de "piramiden sekte" brood bakken
Citaat:Wat is internet toch een mooi medium: Niet zozeer omdat creatieve geesten hun ei kwijt kunnen, maar vooral omdat de mogelijkheid wordt geboden aan een ieder om zichzelf voor het oog van de wereld belachelijk te maken. En sommige grijpen die laatste mogelijkheid met beide handen aan.
En zo wordt het voor het publiek veel gemakkelijker om een keuze te maken. Waar kiest men voor? Onnozele prietpraat, of goed onderbouwde artikelen? De tijd zal het leren.
Kuggur schreef:Wat een onzin topic inmiddels, mensen die terechte kanttekeninggen bij de vage stemmingmakerij van de TS plaatsen worden voor relschoppers uitgemaakt (inplaats van een inhoudelijk antwoord). Het is hier al eerder gevraagd Faber, en ik heb niet veel hoop op een begrijpelijk antwoord, maar wat is nu eigenlijk het punt dat je wil maken t.a.v. paardenwelzijn? Dat er mensen zijn die paarden houden/bekappen/beslaan etc op een manier waar jij het niet mee eens bent?
Oh ja en voor ik het vergeet, Wat moeten we "durven ondernemen" volgens jou?