Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
muppetmayo schreef:Ze hebben de rug niet meegenomen in het onderzoek. Dat komt eigenlijk omdat hij de 1e keer in Januari dikke benen had, dus ze gingen er vanuit dat het in de benen zou moeten zitten...
Peelie schreef:CM_ klinkt logies...
Mayo, misschien moet je dat maar gewoon gaan proberen en als het echyt niet gaat en hij echt gaat kreupelen dan een kreupelheidsonderzoek doen.
Want op zig vind ik hem nog niet eens zo heel slecht lopen. Hij is gewoon uit balans en krijgt zijn achterhand niet lekker mee....
Richtje schreef:Maar wat verwacht je hier nu voor antwoord te krijgen?![]()
Ik zou toch de keuze maken om naar een kliniek te gaan. En of dat dan Bodegraven, Wassenaar of een arts in het meer alternatieve circuit is, is aan jou. Daar zijn de meningen toch over verdeeld. Maar ik denk toch dat ze je alleen daar verder kunnen helpen....
CM_ schreef:Ik blijf erbij dat ik het erg vind ogen als gewoon flink slappigheid.
Dier is nu 4,5 en had al veel meer in het werk mogen staan.
Ik ken ontieglijkveel paarden met slappe knieen, die zo gaan lopen als ze te weinig getraind worden.
Misschien zijn het bij Daim niet zijn knieen, maar wellicht het hele bekkensysteem wat te weinig gebonden is door de banden.
Ik zou zelf pony meer in training gaan zetten, en kijken wat er dan gebeurd.
Want als je deze pony bij een kreupelheidsonderzoek aanbied, kunnen dierenartsen er ook niets mee.. zeker als alle foto's goed waren.