Raadsel: paard kreupel waaraan?

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Toekie2

Re: Raadsel: paard kreupel waaraan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-10-08 10:54

Huilen Ik had dit paard nog maar 3 maanden in mijn bezit, en vanaf de eerste week ben ik al met hem aan het tobben. Steeds maar weer met het linkervoorbeen (ik heb hierover nog een andere topic: HELP paard kreupel na 1 week, rechten van de koper). Ik was het de afgelopen week erg zat, vooral toen ik hoorde van de fokker dat hij bij haar na 8 weken kreupelheid en niks kunnen vinden dit voorjaar is verkocht aan een handelaar. Na contact met haar dierenkliniek hoorde ik dat hij in mei 2008 speciaal beslag onder had gemoeten in combinatie met 2 maanden stappen. Dat is niet gebeurd, ze hebben hem verkocht aan een handelaar, die weer aan de volgende enzenz. Boos! In juli (dus ruim 1 maand later!!) is hij volledig goedgekeurd en bij mij terecht gekomen.
Met het verhaal van de 1e kliniek ben ik teruggegaan en heb het paard teruggebracht. Ik heb netjes mijn aankoopbedrag teruggekregen. Ik vind het erg jammer op dit moment, 't was een bijzonder lief paard, maar ik heb een paard gekocht om te rijden en niet om continu met hem te tobben. Huilen .

giotto

Re: Raadsel: paard kreupel waaraan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-08 11:05

Spijtig voor jou maar goed dat je het op deze manier hebt kunnen oplossen.