paard naar utrecht

Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paardfysio

Re: paard naar utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 08:36

dat is vreemd en ze hebben hem ook nagekeken na dat kwartier longeren wat je aangaf?
rug ook in het geheel nagekeken?

ben eigenlijk wel benieuwd waarom zijn knie is ingespoten als ze niets konden vinden?

succes verder

houfanblack

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:06

heej ik was besig met een paardje kopen maar die was ook opeens kreupel we konden niks vinden op de foto of scan en nu staat ze in wassenaar ze hebben daar iets gevonden waardoor ze kreupel liep ze is daat nu aan geholpen.. en we hebben 95% kans dat ze 100% is genezen..

ik weet niet hoe de kliniek zelf heet maar heb wel gehoord dat het een goeie is ....

meursing is niet zo goed...

succes

Liessjee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-10-08 11:17

nou toen ze bij hem gingen voelen was hij wel iets gevoeliger op zijn kniegwericht, hij tilde zijn rechterbeen telkens op als je er aan zat en links deed hij niks, maar ja hij lieo toen ik daar was helemaal goed, maar omdat hij nog geen week daarvoor op 3 bene galoppeerde zei ik dat ik hem een paar dagen wilde laten staan, en ik zou hem na 2 dagen op mogen halen maar aan het eind van de 2e dag werd hij toch steeds wat meer onregelmatiger, en wilde ze hem langer houden. hij is nu gelukkig weert huis maar moet dus nog wel 6 weken stappen!