Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
inge176 schreef:Hee Enniee,
Heeft je paard het in een voet of in beide?
Erg jammer zeg dat het bij je paardje geconstateerd is. Loopt ze verder niet kreupel dan, als je weer met wedstrijden gaat beginnen?
enniee schreef:Esther28 schreef:Tja meis....welkom bij de club...mn zwartje is ook nog maar 7......
ik heb niet het hele topic doorgelezen, maar rijd jij ook nog wedstrijden of..?
Bermudaa schreef:NHP schreef:Paarden met hoefkatrol zijn gewoon verkeerd gereden paarden en da's durven dat niet te zeggen en maken er hoefkatrol van...........
Ik corrigeer deze paarden en ondersteun ze met homeopathie en producten, mijn site ga ik binnekort uitbreiden met cases en dergelijke voor meer vragen en tips mail mij gerust
Voordat mijn paard werd ingereden had hij al een 4 op zn straalbeen, stond alleen maar op de opfok.
cynthiar schreef:Nog een vraagje aan jouw, als een paard aan de linkervoorvoet hko heeft, op welke hand zou dat paard dan het liefste/lekkerste lopen?
NHP schreef:Het proces dat ik wil versnellen is de ontstekingsreactie die de pezen maken verminderen om zo de pijn te verzachten zodat de paarden eerder hun probleem kunnen oplossen
HKO bestaat niet ieder paard heeft HK die ontsteking is gewoon een geirriteerde pees die ergens in de buurt van de HK zit, HKO is door dierenartsen bedacht omdat het een veel hoger liggende oorzaak heeft die ze niet kunnen vinden of oplossen, het is beter voor hun om jullie dure potjes aan te smeren en die hoefsmeden doen gezellig mee want wat kost speciaal beslag niet tegenwoordig...
Mensen met 'hko' paarden reageren altijd zoals jou, en ik ben het nog niet moe om ze te overtuigen
Moet dringend mijn site en filmpjes en referenties in orde maken
Het is jammer dat je zo ver weg woont anders zou ik je graag voorniks helpen
Schade?
cynthiar schreef:Je hebt gelijk. Mijn paard loopt inderdaad liever linksom, terwijl juist vroeger hij liever rechtsom liep.
Kan jij mij oefening oid aanraden om dit te verbeteren/ rechter te krijgen. Ik heb zelf wel het idee dat hij redelijk recht is. Hij is pas ineens kreupel geworden, en ben nu weer rustig aan aan het opbouwen, heb het idee dat hij nu rechtsom nog wat moeilijker/stijver loopt. Enige tips? Hij is wel al bijna 22, dus doe rustig aan.