Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dat zwarte ding is idd vlut. Waar heb je die rode gekocht ?
Nado liep dus ook 2-slag, maar nu niet meer, hoeven waren gewoon te lang geworden, vooral de hielen. Dus misschien binnenkort de hoefsmid erbij ? 

Isapaardje schreef:Gelukkig zit er ook iets van grasbrok in

maar dan nog is het niet iets om aan te prijzen...
geerke schreef:die van mij krijgen 2x daags een scheutje zonnebloemolie over hun voer,zit vitamine e in,goed voor huid en spieren..dat is dus niet goed?
nou zo iemand hoef ik niet in de buurt van mijn paardjes te hebben, en ik kan nu al voorspellen wat hij vindt dat het beste voer is, de duurste plus natuurlijk een paar prijzige supplementjes

Maar buiten het scheurtje kan ik toch echt geen warme plekken vinden. Ik heb d'r nu toch maar weer even een paar dagen op de bute, eens kijken of dat helpt.
Bizar zeg, dat mailtje van die voerkerel. Die heeft iets gemist als je het mij vraagt. Misschien kun je hem een aantal links van wetenschappelijke artikelen terugmailen, wie weet leert ie er iets van
Prutser!
promptertje schreef:Geerke, waar woon je dan dat er nog chloor in het water zit? Ik dacht dat inmiddels in het hele land was gestopt, het water wordt nu dmv UV-licht behandeld, niet meer met chloor.
. Ik ben blij dat ze hier van dat chloreren afgestapt zijn, het water smaakte echt smerig daardoor
). Isapaardje schreef:Ook is mij vorig jaar gevraagd wat voor water ik Isabella geef. Ik geef leidingwater. Beter zou zijn om regenwater of schoon grond water te geven, werd mij toen verteld. Zeker omdat ons leidingwater hier enorm hard is (veel kalk). Het grondwater vertrouw ik niet zo, hoewel onze konijnen het wel krijgen (en zelf drink ik het ook wel eens).
) in de paddock dan drinken ze liever daar uit.
Ik heb het nooit aan de pony's gegeven, durfde het niet aan. Ik ben altijd bang dat het gif wat de buurboeren spuiten nog steeds in dat grondwater blijft zitten.