Bij mij komt de DA binnen 2/3 weken nog een controle scan maken. Ben benieuwd!
Vandaag voor het eerst een halfuurtje mee gereden in de groepsles. Nog veel rechtuit waar de rest voltes moest rijden, en met galopperen niet heel lang achter elkaar, maar gewoon 4 rondjes galop. Gaat erg goed! Been zag er daarna super uit, paard was onwijs enthousiast en bijna niet meer te houden na de galop haha
Altijd leuk met zoveel vriendjes in de bak. Dus nu 1x in de week rustig mee rijden in de lessen op mijn eigen tempo en stoppen als ik denk dat het genoeg is.

. Zo heb ik wel eens helemaal in paniek naar de staleigenaar gebeld dat het been weer dik was en ik was lekker hard aan het huilen. Komt de staleigenaar kijken, was het net zo dik als 'normaal'. Maar omdat ik een soort ideaal beeld in mn hoofd had wist ik van gekkigheid niet meer wat nu normaal was en wat niet
En wisseling in temperatuur veroorzaakt inderdaad meer vocht/verschil in temp. van het been. Maar dat heeft die van mij ook nog steeds af en toe. Als het nu in 1x 25 graden wordt loopt der been heel snel weer op denk ik.