Ik ben erg benieuwd waar je uiteindelijk voor kiest.
Trudel Wat leuk dat je hier een berichtje weet achter laat, ik heb nog steeds heel veel respect voor de beslissing die je genomen had

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Uriah schreef:weten jullie ook of het zin heeft hem op spat beslag te zetten in de 'werkende' fase van de spat? volgens DA heeft het geen toegevoegde waarde maar misschien hebben jullie andere ervaringen?
Netje schreef:Ik begrijp je twijfels helemaal; wij hebben ook al een keer op het punt gestaan om er mee te stoppen. Als ze zoveel pijn hebben is het ook niet leuk meer. Het stomme is dat als je nét in je diepste dal zit, ze je altijd weer weten te verrassen (althans bij ons is dat al een paar keer gebeurd). Op dit moment hebben we geen klagen, maar dat kan morgen ineens weer anders zijn.
Uriah schreef:@maikeltje dat was ik met het paard die op de handrem loopt. wat heeft jouwn paard met zn si gewricht dan?
splash1999 schreef:hmmm, ik stond er erbij tijdens het infuus en mocht haar direct weer mee naar huis nemen. zei dat sommige paarden koliek of een shock kunnen krijgen maar dat ligt er ook aan hoe snel het in de ader wordt gespoten. Splash heeft nergens last van gehad trouwens.
Uriah schreef:mijn paard heeft/had ook een scheef bekken ,maar of de spat nou daardoor komt ... of het scheve bekken door de spat .... het zou beide kunnen . hij is in het voorjaar door Steffi Vd Laarse behandeld en toen ging het wel beter alleen de pijn in het been bleef.
Mijn kliniek neemt blijkbaar liever geen risico's.