Meid pb staat altijd open als je een luisterend oor nodig hebt hoor....
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
reiziger schreef:Het is hier stilletjes![]()
Balen Marleen, dat je weinig kan doen. Ik moet zeggen dat bij mij bij struikelen er meteen alarmbellen gaan rinkelen. Maar dat komt ook omdat ik een type paard heb die snel is en haar benen hoog optilt, als zij steeds struikelt is er echt iets mis..
Maar dat verschilt natuurlijk ook per type/karakter paard. Kan je ook niet wandelen of stapritjes maken?
Taverno strekte, hopelijk is het na een week een stuk beter.

Mii_Jessica schreef:ff vraagje aan jullie
Kan het kloppen dat wanneer een paard met hoefkatrol langere tijd op een harde ondergrond staat daarvan weer kreupel gaat lopen? Ze heeft namelijk met de vorst wel iedere dag buitengelopen op een harde ondergrond. En staat gewoon op blote voeten
inge176 schreef:Hmm nee reiziger, sorry.
Vandaag is mijn paardenbeest weer naar de hoefsmid geweest.
Het foam is er wat tussenuit gelopen en lijkt een beetje raar zo. Morgen kan ik het overtollige zo weghalen.

Ik kan wel een heel scala aan voorbeelden laten zien van de ijzer-aanpak die niet gewerkt heeft, ik hoef de vriezer maar open te trekken. Als het hier zou gaan om een wedstrijdje met voorbeelden, verliest de ijzeraanpak het dik van de NB-aanpak. Waar je ook zoekt op internet, ook in andere landen, zie je voorbeelden van HKO paarden die weer rad lopen door een natuurlijke aanpak van huisvesting en bekapping.Arabesk schreef:HKO is NIET onomkeerbaar, dat bewijzen de resultaten van J. Jackson, P. Ramey, Strasser en vele anderen wel. Hou je vakgebied eens bij, dan had je dit geweten.
Er is maar één situatie waarin HKO niet omkeerbaar is: als een paard op ijzers gezet wordt. Simpelweg omdat de kwaal in het gunstigste geval in stand gehouden wordt, maar eigenlijk gewoonweg alleen maar verergerd door de ijzers.
Speel niet eens zo op de persoon, maar laat mij dan maar eens bewijzen zien van HKO paarden die niet genezen zijn mbv een NB aanpak. Succes, die vind je niet