Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik ben een schrikkelkind dus kan me nog achter mijn schikkeljaar verschuilen haha (8 en een kwart jaar)..eigen huis/eigen paard/eigen bedrijfje en dat voor een 8-jarige niet slecht toch
..en ik moet me sem aan het werk dat hij niet te diep gaat lopen en daardoor hij op de voorhand gaat maar goeie tips gekregen en hij liet zelfs zijn rug goed los en de achterhand kwam er nu ook beter bij..zo fijn gevoel!! even op een roze wolk

. Ben helemaal geen ervaren wedstrijdruiter maar zo wordt het wel heel leuk. Met mijn knappe Gelderse tussen alle poepie chique dressuurpaarden hihi
.
. Rare beesten zijn het soms
annelieke92 schreef:Haha ja ik ook. Maar ik heb liever dat ze een witte streep spannend vind dan vrachtwagens en trekkers.

)
merkte dat ook wel met rijden want hij was niet vooruit te branden hahaha we hebben het ook maar rustig aan gedaan vandaag, morgen een paard dagje vrij omdat er een hoop hondjes staan te springen op een voorjaars coupe en ik daarna geen handen en armen meer over heb om nog fatsoenlijk me paard te doen...maar wel fijn dat er weer geld in het laadje komt haha