Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mama_Rianne schreef:Dat vind ik idd ook..
assebassie schreef:Ziet er prima uit hoor voor een 27 jarige
MamaMiesje schreef:Over/door de brokjes en het gaat erin als koek
Je kan het ook wat nat sproeien, nadat je het over de brokjes hebt gedaan, dan plakt het aan de brokjes en misschien eet ze/hij het dan wel op?
nanne02 schreef:MamaMiesje schreef:Over/door de brokjes en het gaat erin als koek
Je kan het ook wat nat sproeien, nadat je het over de brokjes hebt gedaan, dan plakt het aan de brokjes en misschien eet ze/hij het dan wel op?
Beide al geprobeerd. Maar ga het morgen toch nog even proberen. Ze heeft het al een poosje niet gehad, dus hopelijk is ze het vergeten![]()
![]()
Iig bedankt voor je tips
Mama_Rianne schreef:Hier gooi ik de Gluco balance over haar vitaminebrokje heen. Ze likt haar bakje helemaal schoon. Ook met lijnzaadolie geprobeerd, maar ze lust geen lijnzaadolie.
Frummels schreef:Ik heb zojuist mijn bestelling gluco balance binnen gekregen en ben erg benieuwd of het zal helpen voor mijn mini appaloosa.
Op de pot staat dat je de eerste twee weken twee keer per dag moet geven, maar dat is voor mij een beetje lastig. Er is geen voer service op stal en ik woon op ruim een half uur rijden van de stal en moet ook gewoon werken.. Weet iemand of het resultaat er minder om is als het 1x per dag wordt gegeven vanaf het begin?