N0a schreef:Wat een fijn nieuws voor de meesten. Jammer dat je paard niet goed blijkt te zijn Liza. Maar gelukkig heb je het op tijd gemerkt, dus hopelijk is de schade beperkt en kun je over 5 weken weer met een frisse start beginnen.
En, hoe voelde het been Vonneke? Of geen verandering.
Qizz: hoe was het in Vorden? Ik woon daar vlakbij in de buurt, ben er nog nooit geweest. Schijnt een hele mooie kliniek te zijn.
Hier gaat alles op rolletjes. Paard voelt zich super, loopt super en been veranderd niks meer. Ik merk dat ze er echt baat bij heeft gehad om weer in de wei te staan. Ze rent en doet wel, maar been houdt zich prima, en heb het idee dat die daardoor ook sterker wordt.
Een kennis van mijn ouders is DA en heeft een mobiel scan apparaat, normaal scant ze koeien etc, maar ze heeft ook verstand van pezen. Zij stelde voor aan m'n ouders dat zij wel eens langs wil komen binnenkort en in ruil voor een flesje wijn een scan wilt maken. Dat zou super zijn, krijg ik hopelijk bevestiging dat ik goed bezig ben, en dat alles zich nog super houdt!
Noa: idd schijnt Vorden een hele goede paardenarts te hebben. Heb hem even gesproken. (Schelto) Ik denk er dan ook over om daar een second opinion te halen omdat ze even niet meer weten hoe en wat,... ik mocht de gegevens doorsturen en dan zou hij het nog eens bekijken.
Gaat het nog goed met je paardje?