Zo dus:

Zijn hoefschoenen dan handig (zat aan de Gloves te denken)? Of slijten die dan ook weer onwijs? Ik laat haar liever niet beslaan, ze heeft mooie harde hoeven dus vind ik het zonde.
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Maris89 schreef:
Maris89 schreef:Ze loopt er prima mee hoor. En ze doet dit ook sinds ze voor de wagen loopt (nu ong 3 maanden). Dit zijn ook alleen de achterhoeven, voor ziet er prima uit.
De hoefsmid is za langs geweest en die begon over ijzers maar dat wil ik echt liever niet. Ze kan er gewoon mee lopen zo maar ze moeten niet veel harder gaan slijten. Dilemma.
juudii5 schreef:Klaas reageert op geen enkele manier. Als iemand hem wel te pakken krijgt ben ik erg benieuwd hoe. Wil graag ook die passervice
keona schreef:nou ik heb hem gemaild en gesmst toen heeft hij eens gereageerd.maar ik vind dat echt geen doen.ik heb ook proberen te bellen maar dan neemt hij niet op sms je even daarna krijg je reactie.ik zou graag eens bellen met hem en dan spreken over het hoe en wat,maar dat is geloof ik niet mogelijk met die man.ik ben er ook klaar mee eigenlijk i vind de service enorm slecht.juudii5 schreef:Klaas reageert op geen enkele manier. Als iemand hem wel te pakken krijgt ben ik erg benieuwd hoe. Wil graag ook die passervice
singasong schreef:Is er hier iemand die maat 3 en/of 4 heeft en die mij ze wil laten passen?? Ik woon in Ingen, tussen Kesteren en Tiel. Wil er best wat km. voor rijden. Niet helemaal naar Groningen, dat gaat me iets te ver.
keona schreef:ja is zeker handig,maar als de service zo slecht is ga ik liever kijken naar andere oplossingen.bij ons in 2 ruitersportzaken verkopen ze de easyboots,dit is in zuid limburg du weet niet of iemand er verder iets aan heeft anders roep je maar
keona schreef:de volbloed merrie die ik heb heeft ook een voet kleiner dan de andere,je moet je niet vast pinnen op een merk,kijk naar andere schoenen waar bv de voeten wel beide in een maat vallen.ik heb de boa maat 1 passen zeer goed maar bv bij de grote voet kan ik dus geen gaiter doen,wat vervelend is dus egenlijk had ik dan 1maat groter nodig of voor beide voeten of 2 paar kopen voor iedere voet een andere maat dus.de renegade gaat ook perfect met de 2 verschillende voeten van mijn paardje blijven perfect zitten.
ga kijken naar de schoenen die bestaan pak de maat tabbelen er bij en ga kijken bij welke schoenen hij het beste zal passen
singasong schreef:keona schreef:de volbloed merrie die ik heb heeft ook een voet kleiner dan de andere,je moet je niet vast pinnen op een merk,kijk naar andere schoenen waar bv de voeten wel beide in een maat vallen.ik heb de boa maat 1 passen zeer goed maar bv bij de grote voet kan ik dus geen gaiter doen,wat vervelend is dus egenlijk had ik dan 1maat groter nodig of voor beide voeten of 2 paar kopen voor iedere voet een andere maat dus.de renegade gaat ook perfect met de 2 verschillende voeten van mijn paardje blijven perfect zitten.
ga kijken naar de schoenen die bestaan pak de maat tabbelen er bij en ga kijken bij welke schoenen hij het beste zal passen
Ik wil me ook niet vastpinnen op 1 merk. Maar ik moet wel rekening houden met het feit dat mijn paard 'laag' op z'n voeten staat maar kwa lengte/breedte in de grotere maat valt. Of zie ik het verkeerd?
keona schreef:ik had het al gevonden in je vorige post 14cm breedte en 15cm lengte,maar erna zij je er was verschil kun je me dan de juiste maten geven
singasong schreef:keona schreef:ik had het al gevonden in je vorige post 14cm breedte en 15cm lengte,maar erna zij je er was verschil kun je me dan de juiste maten geven
Pfff, ik heb wel honderd keer gemeten en ook omtrekken gemaakt de afgelopen dagen maar heb nu toch echt de juiste maat en die wijkt af van wat ik eerder heb geschreven![]()
Breed 13,5 cm. - lang: 14 cm.
Breed 14,1 cm. - lang: 14 cm.