Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
lolclub schreef:geerke schreef:Deze hoort in gedachte al de muziek van Lord of the dance![]()
En krijgt het helemaal warm van een grote bonte dame die Pauli heet![]()
Er staat hier een huilende Hittie in de stal.... stikjaloers op Pauli
lolclub schreef:@JP
heb je ook een pot Yea-sacc binnengekregen ?
Citaat:Vraagje, als je paard een hoefzweer heeft, werkt bute dan ook pijnstillend/ontsteking remmend?
Jannepauli schreef:Citaat:Vraagje, als je paard een hoefzweer heeft, werkt bute dan ook pijnstillend/ontsteking remmend?
Bij Pauli in ieder geval niet - zelfs met drie zakjes liep ze nog te kreupelen..
Wendy15 schreef:Gemske, Tryggur heeft een beetje hetzelfde figuur als jouw ponyOok een bol hooibuikje, maar ook erg schraal om de ribben!
Maar komt ze echt aan van de safe en sound?
En heeft dat geen invloed gehad op de hb?
lucyknol schreef:De smid vond het er gunstig uit zien, geen bolle zolen, geen bloedingen/vocht tegen gekomen,
zag er rustig uit.
Er zijn equilibriums onder gegaan, met zolen en pasta.
Vandaag en morgen nog op de bute, dan zien wat er gebeurt...
Klonk allemaal erg positief gelukkig want ik was flink aan het stressen...
En als ik dan dan weer vergelijk met een maand terug, niet te geloven hoe snel dat groeit!
Wat het nou zaterdag geweest is weet ik niet, misschien dat ze de boel toch te veel belast heeft met
dat beetje gek doen, als ik zo kijk naar de "voor" foto's kan ik me zo voorstellen dat dat misschien toch
te veel is geweest...
geerke schreef:Inderdaad...stoppen met piekeren...het even loslaten en gewoon afwachtenHet vooral de tijd geven en een lange adem hebben...
Makkelijk gezegd...ik weet nog dat pablo zo slecht ging,dat ik mijn hoofd wel uit wilde zetten
lolclub schreef:geerke schreef:Inderdaad...stoppen met piekeren...het even loslaten en gewoon afwachtenHet vooral de tijd geven en een lange adem hebben...
Makkelijk gezegd...ik weet nog dat pablo zo slecht ging,dat ik mijn hoofd wel uit wilde zetten
Ik kon het ook niet loslaten , heb hele nachten doorgebracht op internet om alle informatie op te zoeken die beschikbaar was.
Ik moest en zou er zoveel van te weten komen dat ik het gevoel kreeg er controle over te krijgen.
Het was wel heel goed voor mijn Engelse taalvaardigheid trouwens....
Citaat:Er gaat geen dag voorbij dat ik niet op enig moment dat ik mijn paard zie, wel even aan Janouk denk. Haar vriendelijke rust, haar overtuigingskracht heeft de muur waar ik tegenaan gelopen was, afgebroken. Janouk is mijn ster!
Jannepauli schreef:Van Nassau: "Nou dat zullen we nog wel 's zien, kom maar gauw hier.." En ja.. een paar dagen later.. stond mijn meisje op de ijzers en wandelde ze, zonder pijn en trots als een pauw over de steentjes van de kliniek..
Y schreef:Ik heb trouwens nog een vraagje, vanaf wanneer kan je beginnen met het terug (proberen) op te bouwen van de weidegang ?
Ze staat nu al een tijdje op een kale weide met hier en daar wat gras en dat lijkt goed te gaan, maar ze heeft niet genoeg ...
Ze is nu zo dun geworden dat ze al heel wat moet bijgevoederd worden. Ze is ook enorm gulzig geworden, ze slokt alles binnen wat ze denkt dat het eetbaar is ...