Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Tancreda4 schreef:Mijnzoef, heb je tussendoor nog wedstrijden gereden? Hoe gingen die? Lastig dat er zoveel spanning aanwezig blijft, hopelijk wordt dat minder naarmate ze meer ervaring in het wedstrijd rijden krijgt.
Ik heb een vraagje. Hoe hebben jullie de beweging opgebouwd? en dan vooral in de zin van oefeningen. Ik mag nu 20 min stap - 2 draf - 5 stap - 2 draf - ruim lang uitstappen. HEt stapgedeelte is eigenlijk te lang en krijg ik haar moeilijk voor elkaar. Normaal gebruik ik veel zijgangen in stap om haar lekker los en aan het werk te zetten, maar ik wil haar nog niet vragen of ze haar voorvoeten gaat overstappen, omdat er dan teveel druk op die voetjes komt ben ik bang. Nu wil ik haar toch graag wat rechtrichten omdat we nu alweer tegen problemen aanlopen, maar weet niet of dat wel kan. Dus ben benieuwd wat jullie deden (en ga uiteraard met mijn DA overleggen). Werkte jullie wel op grote voltes? En zat eventueel rechtrichten in het pakket? Meer op de achterhand vragen aan de hand, schoudervoor etc zou ik graag willen vraag erop of naast, maar weet niet of dat kan
Tancreda4 schreef:Ik vind het voor asfalt werk niet zo'n fijn idee (we rijden daar toch veel op) en vroeger heeft ze er 1 jaar op gestaan maar was een rampenplan met aftrappen. Tot dusver blijven ze er heel netjes onder, maar tot dusver heeft ze ook niet aan de longe gewerkt of los gegaan in de bak/land, iets wat ze normaal gesproken wel doetEn daarbij vlogen ze altijd af. Nu mag ze natuurlijk niets en blijven ze netjes onder
Dat moet ik wel even aankijken. Maar zolang ze eronder blijven, hou ik ze er denk ik ook onder. Hoefschoenen gaan sowieso de deur uit, ik heb het idee dat de blessure daarvan is gekomen toen ze er eentje verlor in rengalop.