Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
singasong schreef:Val even binnen hier......
Ik zou maat 6 van cavallo schoenen moeten hebben.
Waar kan ik ze het beste bestellen en zijn ze eventueel te ruilen mocht de maat toch niet goed zijn?
Als er iemand is die maat 6 te koop heeft houd ik me ook aanbevolen.
deedee19 schreef:singasong schreef:Val even binnen hier......
Ik zou maat 6 van cavallo schoenen moeten hebben.
Waar kan ik ze het beste bestellen en zijn ze eventueel te ruilen mocht de maat toch niet goed zijn?
Als er iemand is die maat 6 te koop heeft houd ik me ook aanbevolen.
maat 6? Wat voor een paard is het voor? Neem niet aan de haflinger in je profiel? Ik heb voor mijn fjord maat 3 en 4 en kan me niet voorstellen dat een haf maat 6 nodig heeft.
deedee19 schreef:maat 3 en 4. Als hij net bekapt is kan hij maat 3 voor aan en achter heb ik dan maat 2 easyboots en in de winter duurt de kapbeurt wat langer en heb ik maat 4 voor en maat 3 achter. Zo heb ik altijd passende hoefschoenen.
singasong schreef:Okee, en zijn die maten van de easyboots hetzelfde als van cavallo dan?
singasong schreef:Ik denk dat die rand zeker 4 cm. hoog was. Niek staat idd laag maar niet abnormaal ofzo.
Ik ga aankomende week me nog meer verdiepen in die schoenen. Zijn er hier mensen die een passervice hebben laten komen met meerdere modellen?
juudii5 schreef:singasong schreef:Ik denk dat die rand zeker 4 cm. hoog was. Niek staat idd laag maar niet abnormaal ofzo.
Ik ga aankomende week me nog meer verdiepen in die schoenen. Zijn er hier mensen die een passervice hebben laten komen met meerdere modellen?
Die wilde ik graag laten komen maar die man mailt dus nooit terug.
Waar keek jij?