Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Kymalin schreef:Dat klopt, maar wat is nu dan hetgene waar je je aan moet refereren?
Victory-Boy schreef:De meeste NB-ers en sommige DA's houden de zool als referentiepunt aan en geloven ook in een volledige genezing. Zodra de hoefwand namelijk weer goed gezond is, zit op een röntgenfoto ook het hoefbeentje weer goed. Op bovenstaande site staat alles heel duidelijk uitgelegd.
Nado schreef:Ik zou echt niet weten waar Nado zijn foto's zouden zijn, die zijn zo'n 12 jaar geleden genomen. Zou het zin hebben om nu weer foto's te maken ?
Wel interessant zeg, al die theorieen. Het zou wel fijn zijn als de theorie waarbij het allemaal goed kan komen klopt. Bij Nado weet ik dat zijn witte lijn nu weer bijna net zo smal is als die van een gezond paard. En die is heel breed en ballijnachtig geweest. De hoefsmid was de vorige keer echt trots op hem. Zou dat iets zeggen over hoe goed zijn hoef is nu ? En hoe zijn hoefbenen zich verhouden tot de hoefwanden ?
geerke schreef:..geloof mij,deuken is beter dan bulten...