Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SIEMxFUNNY schreef:Oh ik heb mijn 3e handsRenegades binnen.
(als ze goed bevallen, ga ik die dure dingen nieuw bestellen). Denk dat ik ze ietsje wijder ga instellen en dan uitproberen. Volgensmij heb ik links aan rechts gedaan en andersom
SIEMxFUNNY schreef:Doe ik, hoop ik ook dat ze bevallen![]()
Hoelang doe jij er nu mee ? Heb je ervaring wat betreft het slijten vergeleken met een ander merk. Zijn ze snel 'op'.
Dennis schreef:Ik heb nog steeds een paar easyboot gloves maat 00 te koop.
Of te ruil tegen 000 (of kwa maat soort gelijk). Ik twijfel over de Cavallo's maat 0 omdat een van mijn pony's echt tussen 00 en 000 in hangt (000 krijg ik amper aan en uit, 00 met wat aanpassingen gaan prima, de 00 glove's zijn wel te groot).
deedee19 schreef:Kijk eens naar dit filmpje. http://www.youtube.com/watch?v=YdFtPO_OMtI Dan zie je dus dat ze onder alle omstandigheden blijven zitten. Ik heb zowel de standaard easyboot (achterhoeven) als Cavallo's. De Cavallo's zijn makkelijker met omdoen vind ik zelf, maar ben over beide schoenen tevreden.
SIEMxFUNNY schreef:Oh ik heb mijn 3e handsRenegades binnen.
(als ze goed bevallen, ga ik die dure dingen nieuw bestellen). Denk dat ik ze ietsje wijder ga instellen en dan uitproberen. Volgensmij heb ik links aan rechts gedaan en andersom
![]()