Nado zijn vader was een hackney en zijn moeder een kruising shet, ik vermoed met een ijslander, ze was te zwaar voor een kruising welsh oid. Nado is een stukje kleiner dan Pablo, 1,21

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mysa schreef:
geerke schreef:
Victory-Boy schreef:Bij hoefbevangen pony's/paarden is het van belang dat de toon de grond niet raakt, zodat de witte lijn en dus de hoefwand niet elke keer uitgerekt wordt. Dat is niet alleen zeer pijnlijk voor de patiënt, maar zorgt er ook voor dat het proces (genezing) extra lang duurt. Je kan de toon eraf laten halen, maar je kan er dus ook voor kiezen om hem kort en rond te houden, als ie maar van de grond af blijft.
gemske schreef:Dat hangt er volgens mij gewoon van af van wat je als referentiepunt neemt, de wand of het hoefbeen zelf.
Kymalin schreef:Waar is die theorie dat het niet het hoefbeen is dat kantelt maar de hoefwand afwwijkt op gebaseerd? Ik heb daar nl nog nooit op die manier van gehoord? (Niet dat dat wat zegt)