Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
N0a schreef:Dat had die van mij ook. DA zei dat het kwam door benauwdheid/warmte in de stal. Die van jou is waarschijnlijk niet gewend nog aan het verschil. Geen probleem verder, dit komt vanzelf na een weekje ongeveer.
Is het been ook warm?
bokker88 schreef:Fijn dat er iemand is die het herkent! het klopt wel dat de stal redelijk warm/benauwd is, ze staat namelijk op een melkveebedrijf tegenover een stalletje met jonge kalfjes waardoor de deur meestal dichtzit en het naar mijn zin te benauwd wordt. (binnenkort de sleutel van ons eigen stekje waar ik de stal zelf ga ontwerpen = veel ventilatie en frisse lucht)
Ik verbeelde me al wel dat het vanmorgen al wat minder was dan na de eerste nacht op stal, dus dat klopt dan.
Had die van jou ook alleen het blessurebeen dikker? Ik kan trouwens niet echt verschil in warmte voelen, minimaal misschien.
Nam dit bij die van jou ook af als je hem overdag wel naar buiten deed? Dan hebben ze toch elke nacht het verschil weer?