geerke schreef:Verdraagt pauli al die veranderingen wat betreft voer,supplementen,wel weidegang,geen weidegang goed?
Bij pablo ben ik altijd heeel voorzichtig,en zelfs dat is soms niet genoeg![]()
Ik verander het liefst helemaal niets....behalve dan de hoeveelheden.
Nu krijgt hij weer iets meer pulp,als ik het 'gras' weer zie groeien wordt dat ook weer vermindert.
Als ze mijn vitamine en mineralen mengsel niet hebben raak ik al in de stress...dan moet ik iets anders meenemen...en dat vind ik doodeng.
Nu zorg ik dat ik flink wat emmers op voorraad heb.
Waarschijnlijk heb ik een supergevoelig paardWat trouwens al bijna vijf jaar geen terugval heeft gehad...misschien mede door mijn panische gedrag
Ja, gek genoeg reageert ze helemaal niet zo gevoelig op wel/geen wei maar wordt ze alleen maar sagerijnig - een uurtje grazen doet haar veel goed! Met voerwisselingen ben ik altijd wel heel voorzichtig, zeker in haar huidige toestand. Overigens overkwam het mij zaterdag ook: ik was door m'n lucerne heen dus dacht een paar pakken te gaan halen.. nou mooi niet, uitverkocht! En dan zegt zo'n miep "dan neemt u toch wat anders"? Moest een uur omrijden om het bij een ander filiaal te halen. Goede les voor de volgende keer, altijd voldoende voorraad in huis hebben!
Ik kreeg bij mijn bestelling van René Wielens een proefzakje Wiesenflakes geleverd: meteen even de dames een handje gegeven. Nou.. lekkerrrrrrrr!!! Méér, méér hinnekten ze beide in koor. Ik werd zowat onder de voet gelopen, onopgevoed zooitje!