Netje schreef:maikeltje schreef:Zack, rugproblemen en spat gaan helaas ook vaak samen.....ik hoop op een goede uitslag voor je
Klopt helemaal: wij lieten ook foto's van de rug maken, omdat wij dachten dat daar het probleem zat. Maar bij de buigproef was het al duidelijk dat het in het been zat. De problemen met de rug waren een gevolg van het ontlasten van het been (en dus in een andere houding lopen). Overigens, sinds ze weer goed loopt ook helemaal geen last meer van die rug gehad. Sterker nog: ze is helemaal los in de rug (heeft ze heeeeel lang niet gehad).
Hier hetzelfde verhaal

Mijn pony heeft op de foto maar heel lichte spat, maar door de houding waarin ze liep (door haar rug) had ze daar veel meer pijn aan.
Evita loopt sinds gisteren weer kreupel

Ze heeft 2 jaar zuiver gelopen nadat ze in 2007 spat bleek te hebben en behandeld is dmv rust/trainingsprogramma, rechtrichten en ander beslag.
De kreupelheid is alleen niet helemaal hetzelfde, we konden gisteren echt niet zien welk been het nou is maar het zag er best wel beroerd uit. Ik ga straks even proberen een klein filmpje te maken. Enorm balen

Succes zack!