Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Blon_D schreef:Ook Laukje haar manenkam was weer opgezet op aanraden van de smid een muilkorf gehaald. Moet haar wel buiten laten lopen en blijven rijden maar ze mag maar 1,5 uur per dag zonder muilkorf.. Net opgedaan en ik voelde mij gewoon schuldig tegenover haar.. Vanavond nog even kijken hoe ze er dan mee omgaat. Dit heeft ze absoluut niet verdient maar die nek moet wegtrekken anders kan ik weer van voor af aan beginnen..
roosa schreef:Glucobalans gebruiken van pytonics,daar kan je die manenkam mee aanpakken en is als
ondersteuning zodat je paard toch lekker de wei op kan.
Helpt met opruimen van ellende en de suikers in balans te houden in het lichaam.
Samen met drainage van de groene os is helemaal top.
Roos heeft door deze middelen een snot mane kammetje gekregen.
Lekker flubber de bubber en helemaal niet meer gespannen.
Tis een alarm graatmeter hoor die manekammetjes,wees voorzichtig!
capopjekop schreef:Er staat al heel veel in de openingspost. Staan daar ook niet al wat ondersteunende supplementen in? Is alweer een poos geleden dat ik hem gelezen heb. Standaard artikel zal wel lastig zijn denk ik, ieder paard reageert er toch weer anders op, je zult het toch zelf moeten proberen.
Dyonne schreef:Er is een eigen topic over insulineresistentie. Een link daarnaar toe zou wel kunnen.
Als er duidelijke en goede toevoegingen zijn voor de openingspost kan dat altijd. Mits het kloppend en passend is natuurlijk.
Maar hier zitten ervaringsdeskundigen genoeg om een mening over een eventueel extra stukje te geven voor het toegevoegd wordt.